diumenge, 18 de març del 2012

Nova temporada de fils i agulles... cosint!!


M'agrada molt cosir.. de fet el que m'agrada és crear.. tenir una matèria primera, ja sigui una roba, farina o un simple paper.. i construir alguna cosa única i excepcional, amb molta il.lusió..
Després d'unes setmanes de cartonnagge... ara és moment de fer coses amb vetes i fils.. que ja fa molt de dies que en tinc ganes...
Així que... amb les meves nenes a tot drap...



He posat fil i agulla al coixí que m'havia encarregat un dels sols que il·lumina la meva vida... la Layla...
La veritat és que no ha estat fàcil fer un coixí rectangular, amb les seves cantonades.. però per ser el segon tipus de coixí que faig a la meva vida.. el resultat ha estat prou correcte!! I de lluny dóna el pego!! ;-p
I si no... que li preguntin al meu fan número ú... que sempre ho troba tot.. PERFECTE!!! I no és bonic l'amooooorrr!!!???





Me gusta mucho coser.. de hecho lo que me gusta es crear.. tener una materia prima, ya sea ropa, harina o un simple papel.. y construir algo único y excepcional, con mucha ilusión y sobretodo mucho amor..
Después de unas semanas de cartonnagge... ahora es momento de hacer cosas con aguja y hilo.. que ya hace muchos días que tengo ganas...Así que... con mis niñas a todo trapo...He puesto hilo y aguja al cojín que me había encargado uno de los soles que ilumina mi vida... la Layla...Bien es verdad que no ha sido fácil hacer un cojín rectangular, con sus esquinas.. pero para ser el segundo tipo de cojín que hago en mi vida.. el resultado ha sido bastante correcto!! Y de lejos da lo pego!! ;-P
Y si no.. que se lo pregunten a mi fan número uno.. que siempre lo encuentra todo... PERFECTO!! Que bonito es el amoooooorrr!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada