dijous, 12 de gener del 2012

Ishtar Olivera i el perquè de tot plegat

Fa uns dies vaig tenir el plaer de conèixer-la. A ella. 
L'Ishtar Olivera, creativa i dolça fins a l'essència!!. 

Fa molt temps que segueixo el seu blog www.ishtarolivera.com, i per fi, feia un taller de fer segells a Girona!!!

Tan de temps llegint el seu blog i admirant la seva feina, em semblava conèixer-la... i al trobar-nos la connexió va ser immediata!: Tenim tantes coses en comú!! La passió pel washi-tape, els segells fets a mà, el zakka... 
El curs va ser fantàstic! em va encantar compartir un dia tan fantàstic amb tot de gent creativa.. però conèixe't a tu, Ishtar, va ser el millor, un regal.
I per si això no fos suficient... la Ishtar em va animar a fer un blog explicant allò que m'agrada fer... I vols dir que algú li interessa saber que faig? li vaig dir... i de resposta.. em va regalar, em va dibuixar el disseny del meublog!!!!. Gràcies Ishtar!! 





Hace unos días tuve el placer de conocerla. A ella.
Ishtar Olivera, creativa y dulce hasta la esencia!!.
Hace mucho tiempo que sigo su blog www.ishtarolivera.com, y por fin, hacía un taller de hacer sellos en Girona!!!
Tanto tiempo leyendo su blog y admirando su trabajo, me parecía conocerla... y al encontrarnos la conexión fue inmediata!: Tenemos tantas cosas en común!! La pasión por el washi-tapo, los sellos hechos a mano, el zakka...
El curso fue fantástico! me encantó compartir un día tan fantástico con tanta gente creativa.. pero conocerte a tí Ishtar, fue lo mejor, un regalo.
Y por si eso no fuera suficiente... Ishtar me animó a hacer un blog explicando aquello que me gusta hacer... ¿Crees que alguien le interesa saber que hago? le dije... y de respuesta.. me regaló, me dibujó el diseño de mi blog!!!!. Gracias Ishtar!! 




1 comentari: