diumenge, 7 d’abril del 2013

El meu primer cose conmigo!! (cc)



Vet aquí el meu primer cc!! mai havia fet un Cose Conmigo... on moltes persones intentem fer una mateixa peça seguint els patrons de qui organitza el cc. Aquest l'ha organitzat Trapeando (trapeando.blospot.com), un blog fantàstic, amb un patró i unes instruccions super fàcils de seguir. Moooooooooltes gràcies!! ara em veig capaç de fer-nen més!!! . Jo mai havia fet res amb "vistes", i malgrat els problemes que he tingut per l'ànsia d'acabar dins el termini, estic super orgullosa del resultat!!. Només falta provar-li a la petita.... em moro de ganes!!!
quin fantàstic motiu per intentar desencallar el blog.. que tenia abandonat des de fa mesos oi??? m'he emocionat tant que tiraré endavant el meu nou blog on recopilar les coses de costura que faig, quina il.lusió!!

6 comentaris:

  1. Quina gràcia, he utilitzat els mateixos snaps i de roba he utilitzat la dels teus llençols, està clar que totes comprem als mateixos llocs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres si!!
      quan vaig veure l'abric que has fet pel teu nen, amb la roba que jo tinc feta la funda del post.. em va encantar!!! això anima a fer més coses oi??

      Elimina
  2. La teva filleta anirà ben maca amb aquests colors!
    Kokoro

    ResponElimina
  3. Fantàstica! Jo també la vull veure amb la teva nena a dins.

    Gracies!!

    ResponElimina